ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΚΑΡΕ ΣΗΡΙΑΛ
Θέμα: ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΚΑΡΕ ΣΗΡΙΑΛ
Aπόδειξη υποσυνείδητου μηνύματος σε σήριαλ τηλεόρασης .Ταύτιση μαίανδρου με πυροβολισμό ναζί! Πολύ σημαντική επισήμανση.
Από το Facebook
ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ
Αδέρφια καλημέρα
Διαβάστε το οπωσδήποτε. δώστε 5 λεπτά. Σας αφορά
Σήμερα θα σας πω κάποια πράγματα που κατά την άποψή μου είναι αρκετά σοβαρά. (θα προσπαθήσω σύντομα και περιεκτικά να σας δώσω να καταλάβετε)
(αν σας κουράζει το θεωρητικό μέρος, την παράγραφο που ακολουθεί πααραλείψτε τη)
.
Ένα από τα μαθήματα κορμού που δίδασκα στο πανεπιστήμιο σε μεταπτυχιακό επίπεδο ήταν εκείνο της ψυχοφυσικής (κλάδος της ψυχολογίας). Τι είναι η ψυχοφυσική;;; Κλάδος της πειραματικής ψυχολογίας. Αντικείμενο της μελέτης της είναι οι σχέσεις ψυχικής ζωής και φυσικού κόσμου, αισθήματος και ερεθισμού. Ο όρος ψυχοφυσική εισήχθηκε από τον Γούσταβ Φέχνερ το 1860, ο οποίος θεωρείται ο θεμελιωτής της ψυχοφυσικής. Ο ίδιος κάνοντας χρήση των μελετών του Βέμπερ διατύπωσε με μαθηματικούς τύπους το νόμο μεταξύ φυσικών ερεθισμών και ψυχικών απαντήσεων.
Σε
περίπτωση που οι τιμές εκφράζουν ελάχιστη ποσότητα -(μονάδων πληροφορίας)- που είναι αναγκαία για να γίνει αισθητός ο ερεθισμός γίνεται λόγος περί "απολύτου κατωφλίου" του αισθήματος όπως π.χ. για το ορατό φάσμα το κατώτερο κατώφλιο βρίσκεται στο κόκκινο και το ανώτερο στο ιώδες. Ως "διαφορικό κατώφλιο" νοείται αντίθετα η ελάχιστη διαφορά έντασης μεταξύ δύο ερεθισμών του ίδιου τύπου, που χρειάζονται στο υποκείμενο για να διακρίνει ότι είναι διαφορετικοί. Οι μέθοδοι αυτοί είναι ποσοτικές και κάνουν χρήση της στατιστικής επεξεργασίας.
Χοντρικά και απλά να πούμε δηλαδή, κατά πόσο το κάθε άτομο αντιδρά στα φυσικά ερεθίσματα, όπως για παράδειγμα οι προσλαμβάνουσες εικόνες μέσω του ματιού και οι επεξεργασία τους απο τον εγκέφαλο.
Για να γνωρίζετε το μάτι έχει την δυνατότητα να "συλαμβάνει" με ταχύτητα ενός δέκατου έκτου του δευτερολέπτου 1/16 sec. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΑΜΒΑΝΕΙ 16 ΚΑΡΕ (Ακίνητες εικόνες το δευτερόλεπτο). Βάλτε ότι οι ταινίες που παρακολουθείτε είτε στην τηλεόραση είτε στον κινηματόγραφο εκτυλίσσονται περίπου μεταξύ 24-26 καρέ το δευτερόλεπτο.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟ "ΠΑΡΑΜΥΘΙ"
Μεγάλο μέρος της προπαγάνδας και καθοδήγησις του πλήθους σε συγκεκριμμένες συμπεριφορές ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ από αυτή την ικανότητα του ματιού. Είναι ήδη γνωστό ότι σε διαφημίσεις είτε εμπορικού είτε πολιτικού περιεχομένου οι εταιρίες χρησιμοποιούν αισχρώς και δολίως την μέθοδο ως εξής. Μέσα στη ροή της ταινίας (θυμάστε 26 καρέ ανα δευτερόλεπτο) κάθε τόσο ΒΑΖΟΥΝ και ένα frame (καρέ ή ακίνητη εικόνα) εντελώς άσχετο και ανάλογα το τι επιδιώκουν. Λόγω της ταχύτητας ο θεατής δεν αντιλαμβάνεται (σε συνειδητό επίπεδο) αυτό το ξεχωριστό καρέ. ΟΜΩΣ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ το ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΥΠΟΣΥΝΕΊΔΗΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ, ΤΑΣΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ.
ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΠΡΩΙΝΟ ΜΑΘΗΜΑ;;;
Σήμερα λοιπόν το πρωί πίνοντας τον καφέ μου και παρακολουθώντας λίγο τηλεόραση, και συγκεκριμμένα στον σταθμό ΑΝΤ1, έπεσε ένα διαφημιστικό τρέιλερ, που διαφήμιζε μία σειρά του Κώστα Κουτσομίτη. Η σειρά ονομάζεται ΠΡΟΒΑ ΝΥΦΙΚΟΥ. ΜΕ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΕΠΙΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΡΙΧΝΑ ΚΑΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΓΥΑΛΊ, ΓΙΑ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟ ΜΑΤΙ. Κατεβάζοντας το φλυτσάνι στο πιατάκι, σηκώνω το κεφάλι και ΔΙΑΟΛΕ, εκείνη την στιγμή το μάτι μου έπεσε ΑΚΡΙΒΩΣ στο ένθετο ΚΑΡΕ. Είναι αυτό που λένε ο θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη. Δεν πιστευα στα μάτια μου. Ρωτάω την γυναίκα μου αν αντιλήφτηκε τίποτα. Μου λέει όχι. Τότε τα παρατάω και ψάχνω και βρίσκω το τρέιλερ στο διαδύκτιο. Το βάζω σε ειδικό πρόγραμμα που είχα για επεξεργασίες στο πανεπιστήμιο και το πάω καρέ καρέ σε αργή κίνηση. Και ω του Θαύματος στο 0,45 πέφτω στο επίμαχο ΚΑΡΕ.
Η ιστορία που εκτυλίσσεται στο σήριαλ έχει να κάνει με γερμανούς στρατιώτες, ιστορίες αισθήματος, εκτελέσεις, φόνους, Ναζί, και τα τοιαύτα.
Προσέξτε λοιπόν στο 0, 45 καρέ, κάποιος πυροβολεί κάποιον. Στην αναλαμπή του πυροβολισμού, (σημειωτέων, όταν παρακολουθείς συγκεντρωμένος δεν το αντιλαμβάνεσαι με τίποτα λόγω της ταχύτητας των καρέ) εμφανίζεται ένας Μαίανδρος. ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΑΡΕ ΕΝΘΕΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΙΑΝΔΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΠΗ;;;; ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΡΕ, ΣΕ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΥ, ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΞΕΛΊΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ;;; ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΆΝΕ ΥΠΟΣΥΝΕΊΔΗΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ, ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΌ;;; ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;;;
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΚΑΡΕ. ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΣ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΝ.
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΡΑ;;; ή τους ενδιαφέρει μόνο να αιματοκυλίσουν τον κόσμο;;;
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΩ ΚΑΙ ΛΕΩ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΦΙΛΤΡΟ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΑΣ. ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΊΤΕ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΠΤΌΣΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ, ή ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΙΩΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΧΕΙΡΑΓΏΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ.
Σπ. Καμπιώτης
Καθηγητής, πειραματικός ερευνητής, συγγραφέας.